Saturday, May 14, 2011

Pencacai?

Pernah dengar  perkataan ni....Pencacai...!
tahu tak apa maknanya? 

Maksud lebih kurang...
Pencacai ni orang suruhan, jadi pak turut atau
tukang buat benda yang orang
lain tak mau buat... lebih kurang macam belaci lah
turut je apa yang ketua tu nak...

pendek kata memang bangang/pundek la pencacai ni...

Kekadang tu rase jugak aku ni...pencacai ke...?
suruh buat itu, suruh buat ini.....tak kot!
aku dalam proses mempelajari selok belok
perniagaan memanglaa A to Z kena buat.
aku harap member yang lain takde laa jadi

PENCACAI....huhuhuwaaaaaa.....!!!

Hang ni nak jadi Ketua ka.? atau pencacai.?

ke nak jadi....KETUA PENCACAI.....HAHAHAHAHAHAA!!!!!!

1 comment:

  1. Ketua & pencacai skali.. ok x? hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...