Thursday, June 16, 2011

Agen terbaru - U Station

Info:
U  Station adalah rangkaian kedai serbaneka milik penuh bumiputera. Beroperasi 24jam sehari. Memiliki kawasan perniagaan yang strategik di kawasan bandar. Kedai mirip 7- Eleven ini hanya terdapat di Utara Semenanjung dan mempunyai potensi besar mengembangkan rangkaian perniagaannya keseluruh negara. Kini dengan kekuatan 9 rangkaian, 3 daripadanya beroperasi di Perlis sudah semakin dikenali. Kami mengambil peluang dan penuh yakin cuba menyediakan permintaan produk-produk kami dan mendapat sokongan penuh daripada Pengurus U Station Sdr Mohammad Yusri. Terima kasih atas bantuan anda dan sama-samalah kita menyokong produk keluaran tempatan kita. 
Bagi sesiapa yang ingin mencuba kehebatan Kopi Kawe dapatkan terus di kedai ini. Bagi peniaga-peniaga yang terputus bekalan silalah ke kedai ini pada bila-bila masa sahaja.

Lokasi
3 kedai di Jitra
3 kedai di Perlis ( Arau, Taman Kemajuan dan Seriab)
1 kedai di Alot Setar
1 kedai di Pendang
1 kedai (belum terima maklumat) akan dikemaskini




U Station di Bandar Darulaman Jaya Bangunan Chin Hin akan membuat promosi selama sebulan dengan tawaran harga runtuh.....! Cepattttt....dapatkannya sekarang.....Kawe...Kawe...Kawe..Minumlah Kopi Kawe.....Hok Paling Sedap!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...