Tuesday, July 5, 2011

Alpa kesihatan dan keseronokan musim buah



Musim buah- buahan dah pun menjengah di pasaran, ada raja buah durian, rambutan, manggis,tembikai dan lain-lain. Mana yang kaki durian, masa nilah masa ndak melantak banyak-banyak. Bagi peminat rambutan plak, masa nilah boleh makan bermacam-macam jenis rambutan, ada anak sekolah, ada isi nyiok (kelapa), dan lain-lain. Dalam kita dok makan buah ni dengan cuaca sekarang, saya rasa ramai diantara kita terkena demam atau selsema sekali dengan batuk. Fenomena ni dah biasa terjadi maka berduyun-duyunlah orang kita ke klinik takpun farmasi.
Sesuatu yang saya nak kongsikan dengan anda, saya pun dah terkena virus ni, selsema dan batuk. Saya cuma minum PHL Antus dulu dikenali Madu Dukung Anak. Alhamdulillah....! batuk serta selsema hilang. Bukan nak promote produk tapi berkongsi cerita dan mindset kita, jika batuk dan selsema kita terus ke klinik. Bukan tak percaya pada doktor. Apa salahnya kita cuba produk herba, biarlah lambat sikit sembuhnya, takpa! sekurang-kurangnya produk kita juga berupaya mengatasi masalah kesihatan kita, cuma perubatan herba kena ada keyakinan yang tinggi. InsyaAllah...! Allah bersama sangkaan hambaNya.....jika kita yakin herba boleh merawat dan menyembuhkan kita tak salah kita mengamalkan herba. Satu lagi nak nasihatkan pada penjual produk berasakan herba, tolong amalkan atau guna sendiri herba (samada jus, capsule dll) yang anda promote tu dulu baru promote kat orang. Kebanyakkan kita jual je ubat tapi kalau dah sakit terus ke klinik..heeeemmmmmm! habis camno...!
Mungkin ada dikalangan pembaca blog ni  tak kenal apa itu PHL Antus. Ok, PHL Antus adalah jus atau madu yang diformulasikan dengan ekstrak dukung anak atau amin buah ( baca artikel lepas bertajuk dukung anak). Harga pasaran RM 45.00 jika beli terus dari kami, kami akan bagi harga diskaun dengan  harga
RM 35.00. Dapatkan sekarang....!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...