Friday, December 28, 2012

Air Gamat Perlis....



Berkongsi info....
Jangan takut makan manis dan lemak kerana diutuskan kepada kita untuk membina daging, tulang, kulit, kuku dan rambut. Untuk kawalan manis dan lemak, Allah menciptakan masin, pedas, kelat, pahit, tawar dan payau sebagai pengimbang. Masin tersangat PENTING untuk membantu tubuh, mencuci dan membunuh kuman.
Air Gamat adalah kemasinan yang terbaik untuk imbangi dan mencuci kotoran di tubuh kerana ia merupakan molikul Garam Atom.....mampu membunuh kuman dan kotoran berat di seluruh bahagian tubuh. Utamakan Gamat dalam perubatan termasuk untuk haiwan dan tumbuh2an.

Dari pemilik KH Kopi- Hj Anuar....





Sebotol RM 16.00 
tak termasuk pos


Membuang kekotoran, lemak, lendir melalui najis, kencing dan kahak.
Mampu mengatasi masalah kesihatan anda sekeluarga walaupun sudah 'KRONIK' . Amat baik kepada yang menghadapi masalah jantung, paru-paru, hati, buah pinggang, kanser dan kanser kulit, resdong, batuk berkahak, lenguh kebas dan berbisa serta pelbagai penyakit.

Dengan pelbagai kekotoran, lendir, lemak dan kahak dapat dikeluarkan melalui najis, kencing dan kahak, InsyaAllah pelbagai penyakit akan selesai. Perjalanan darah akan menjadi lancar kerana kalsium gamatakan bertindak menghapuskan apa saja kekotoran yang menghalang perjalanan darah, angin dan air di dalam saraf, injap dan kulit anda.

Kepada yang mudah terkejut dan berdebar-debar serta mudah gemuruh, perokok, kanak-kanak yang bermasalah, mereka perlu minum AIR GAMAT PERLIS untuk penyelesaian dalam masa yang cepat, mudah dan murah. Untuk yang bermasalah jantung, paru-paru, buah pinggang kronik, ambil lah produk ini kerana kesannya amat baik dalam masa yang begitu pantas tanpa kesan sampingan... Insya Allah !

======================ARAHAN====================
4/5 sudu besar untuk pertama kali dicampur dengan sebarang minuman harian. Hari berikutnya perlu 1 sudu besar pagi dan 1 sudu besar petang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...