Thursday, March 8, 2012

Tidur berbantalkan lengan suami....

 


Dari bancian ke atas 10 ribu pasangan yang berkahwin (mengikut satu kajian) hanya kira-kira 45% sahaja isteri yang tidur berbantalkan lengan suami selepas 3 tahun berkahwin. Dan hanya 21.7 % sahaja isteri yang masih tidur berbantalkan lengan suami selepas 10 tahun usia perkahwinan.

Tahukah kaum isteri, bahawa hormon bau phero yang dirembes dari ketiak suami boleh mengaktifkan hormon isteri hingga mereka merasa damai dan tenang.
Sebenarnya hampir 65% bau badan suami datang dari ketiak di mana kelenjar phero paling aktif. Jadi para isteri semua, ketepikanlah bantal-bantal anda yang empuk lagi berpeta itu dan tidurlah di atas lengan suami hingga ke pagi, hampirkan hidung dicelahan ketiaknya.

Tidak dinafikan anda akan peroleh pengalaman yang cukup rilek dan tenang. Ianya tanda bahawa bau phero suami anda sedang bertindak balas dengan kelenjar hormon anda.(pengalaman ini hanya wanita sahaja yang akan mengalaminya)

Dan dari kajian itu juga menyatakan isteri yang tidur di atas lengan suami akan tidur lebih lena dan mencapai tahap 7 hingga 8 dalam tahap lena tidur.

Dan peringatan untuk suami, janganlah cukur bulu diketiak anda licin biarkan sedikit atau trim sikit sahaja bulu-bulu itu yang merupakan agen penyebar bau phero yang di senangi wanita.

Pada isteri- isteri semua, anda semua praktikan ke tidur atas lengan suami anda?




sumber;facebook

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...